Short- and long-course levofloxacin plus rifampicin for prosthetic joint infection .
Diese Studie wurde als potenziell hochrangig eingestuft.
Die KI-gesteuerte High-Impact-Metrik von OE schätzt den Einfluss ein, den eine Arbeit wahrscheinlich haben wird, indem sie Signale sowohl aus der Zeitschrift, in der sie veröffentlicht wurde, als auch aus dem wissenschaftlichen Inhalt des Artikels selbst integriert.
Das mit Hilfe modernster natürlicher Sprachverarbeitung entwickelte OE High Impact-Modell sagt die zukünftige Zitationsleistung einer Studie genauer voraus als der Impact-Faktor einer Zeitschrift allein.
Dies ermöglicht eine frühere Erkennung von klinisch bedeutsamer Forschung und hilft den Lesern, sich auf Artikel zu konzentrieren, die die zukünftige Praxis am ehesten beeinflussen werden.
Short- versus long-duration levofloxacin plus rifampicin for acute staphylococcal prosthetic joint infection managed with implant retention: a randomised clinical trial
Int J Antimicrob Agents. 2016 Sep;48(3):310-663 patients with a hip or knee prosthetic joint infection by either Staphylococcus aureus or coagulase-negative staphylococci were randomized to either 8 weeks of levofloxacin and rifampicin following debridement, or 3- and 6-months levofloxacin and rifampicin following debridement (3 months for hip infection and 6 months for knee infection). The purpose of this study was to compare infection cure rates between groups. Results demonstrated no significant differences between groups in infection cure rate in either the intention-to-treat or per-protocol analyses. Study enrollment was terminated early due to slow enrollment, as a smaller number of patients presented with acute staphylococcal infection than expected, leading to a final cohort well below the calculated sample size required (195 patients).
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