Improvement in disability did not significantly differ between 3D and 2D planning for DRF malunion .
This report has been verified
by one or more authors of the
original publication.
Diese Studie wurde als potenziell hochrangig eingestuft.
Die KI-gesteuerte High-Impact-Metrik von OE schätzt den Einfluss ein, den eine Arbeit wahrscheinlich haben wird, indem sie Signale sowohl aus der Zeitschrift, in der sie veröffentlicht wurde, als auch aus dem wissenschaftlichen Inhalt des Artikels selbst integriert.
Das mit Hilfe modernster natürlicher Sprachverarbeitung entwickelte OE High Impact-Modell sagt die zukünftige Zitationsleistung einer Studie genauer voraus als der Impact-Faktor einer Zeitschrift allein.
Dies ermöglicht eine frühere Erkennung von klinisch bedeutsamer Forschung und hilft den Lesern, sich auf Artikel zu konzentrieren, die die zukünftige Praxis am ehesten beeinflussen werden.
Three-Dimensional Compared with Two-Dimensional Preoperative Planning of Corrective Osteotomy for Extra-Articular Distal Radial Malunion: A Multicenter Randomized Controlled Trial
J Bone Joint Surg Am. 2018 Jul 18;100(14):1191-120240 patients with a distal radius malunion were randomized to either 3-dimensional (3D) or 2-dimensional (2D) preoperative planning for corrective osteotomy. The primary outcome was the change in patient-reported disability on the Disabilities of the Arm, Shoulder, and Hand (DASH) questionnaire over 12-month follow-up; secondary measures included visual analog scales for pain and satisfaction, the Patient-Rated Wrist Evaluation, and radiographic assessment of deformity correction. No significant differences between groups were noted in the changes of the DASH, PRWE, VAS pain, or VAS satisfaction after 3, 6 or 12 months.
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