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Symptomatic Adjacent Level Disease Requiring Surgery: Analysis of 10-Year Results From a Prospective, Randomized, Clinical Trial Comparing Cervical Disc Arthroplasty to Anterior Cervical Fusion
Diese Studie wurde als potenziell hochrangig eingestuft.
Die KI-gesteuerte High-Impact-Metrik von OE schätzt den Einfluss ein, den eine Arbeit wahrscheinlich haben wird, indem sie Signale sowohl aus der Zeitschrift, in der sie veröffentlicht wurde, als auch aus dem wissenschaftlichen Inhalt des Artikels selbst integriert.
Das mit Hilfe modernster natürlicher Sprachverarbeitung entwickelte OE High Impact-Modell sagt die zukünftige Zitationsleistung einer Studie genauer voraus als der Impact-Faktor einer Zeitschrift allein.
Dies ermöglicht eine frühere Erkennung von klinisch bedeutsamer Forschung und hilft den Lesern, sich auf Artikel zu konzentrieren, die die zukünftige Praxis am ehesten beeinflussen werden.
OrthoEvidence Journal (OE Journal) - ACE Report
OE Journal. 2019;7(7):10 Neurosurgery. 2019 Feb 1;84(2):347-354. doi: 10.1093/neuros/nyy118463 patients with degenerative cervical disc disease were randomized to operative management with either cervical disc arthroplasty (BRYAN artificial disc; Medtronic) or anterior cervical discectomy and fusion (ACDF) with allograft. Patients were followed for 10 years postoperatively. Only 235 patients - 130 and 105 patients in the groups, respectively - were available after 10 years. Available data demonstrated a non-statistically significant difference between groups in the rate of secondary surgery due to adjacent segment degeneration. However, composite endpoint for success, success rate for response on the Neck Disability Index, and cervical range of motion at 10 years all favoured the CDA group compared to the ACDF group.
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