Bandage vs. Rigid Immobilization for Torus Fractures of the Wrist in Children .
Diese Studie wurde als potentiell hochwirksam eingestuft.
Die KI-gesteuerte High-Impact-Metrik von OE schätzt den Einfluss ein, den eine Arbeit wahrscheinlich haben wird, indem sie Signale sowohl der Zeitschrift, in der sie veröffentlicht wurde, als auch des wissenschaftlichen Inhalts des Artikels selbst integriert.
Das mit Hilfe modernster natürlicher Sprachverarbeitung entwickelte OE High Impact-Modell sagt die zukünftige Zitationsleistung einer Studie genauer voraus als der Impact-Faktor einer Zeitschrift allein.
Dies ermöglicht eine frühere Erkennung von klinisch bedeutsamer Forschung und hilft den Lesern, sich auf Artikel zu konzentrieren, die die zukünftige Praxis am ehesten beeinflussen werden.
Immobilisation of torus fractures of the wrist in children (FORCE): a randomised controlled equivalence trial in the UK
Lancet. 2022 Jul 2;400(10345): 39-47.Nine hundred and sixty-five pediatric patients were randomized to receive either a bandage (n=489) or a splint for rigid immobilization (n=476) for the treatment of distal torus fractures of the wrist. The primary outcome of this trial was pain intensity after 3 days using the Wong-Baker FACES Pain Rating Scale. Secondary outcomes included functional recovery measured via the Patient Report Outcomes Measurement System Upper Extremity Score for Children Computer Adaptive Test, health-related quality of life via the EuroQol 3-level EQ-5DY questionnaire, and satisfaction via a 7-item Likert scale. Equivalence was apparent at 3 days and over the course of the 6-week follow-up period, with regard to pain intensity. No safety concerns were reported for both groups.
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