ARTHROPLASTY
Multiple Doses of Perioperative Dexamethasone Further Improve Clinical Outcomes After Total Knee Arthroplasty: A Prospective, Randomized, Controlled Study
Diese Studie wurde als potenziell hochrangig eingestuft.
Die KI-gesteuerte High-Impact-Metrik von OE schätzt den Einfluss ein, den eine Arbeit wahrscheinlich haben wird, indem sie Signale sowohl aus der Zeitschrift, in der sie veröffentlicht wurde, als auch aus dem wissenschaftlichen Inhalt des Artikels selbst integriert.
Das mit Hilfe modernster natürlicher Sprachverarbeitung entwickelte OE High Impact-Modell sagt die zukünftige Zitationsleistung einer Studie genauer voraus als der Impact-Faktor einer Zeitschrift allein.
Dies ermöglicht eine frühere Erkennung von klinisch bedeutsamer Forschung und hilft den Lesern, sich auf Artikel zu konzentrieren, die die zukünftige Praxis am ehesten beeinflussen werden.
OrthoEvidence Journal (OE Journal) - ACE Report
OE Journal. 2018;6(24):3 J Arthroplasty. 2018 Nov;33(11):3448-3454. doi: 10.1016/j.arth.2018.06.031182 patients scheduled for total knee arthroplasty were randomized to either perioperative intravenous dexamethasone administration, including one dose preoperative and subsequent doses at 24 and 48 hours afterward, to a single preoperative intravenous dexamethasone infusion, or to no dexamethasone administration. Patients were assessed for pain scores, analgesic consumption, incidence of postoperative nausea and vomiting, antiemetic use, and the incidence of complications. Results demonstrated that the use perioperative intravenous dexamethasone was associated with lower pain scores and requirement of oral oxycodone compared to both a single, preoperative intravenous dose of dexamethasone and compared to no dexamethasone, as well as demonstrated a significant reduction in the incidence of PONV and requirement of rescue metoclopramide compared to no dexamethasone.
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