PAI - with and without ACB - more effective than ACB alone for analgesia in total knee arthroplasty .
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Diese Studie wurde als potenziell hochrangig eingestuft.
Die KI-gesteuerte High-Impact-Metrik von OE schätzt den Einfluss ein, den eine Arbeit wahrscheinlich haben wird, indem sie Signale sowohl aus der Zeitschrift, in der sie veröffentlicht wurde, als auch aus dem wissenschaftlichen Inhalt des Artikels selbst integriert.
Das mit Hilfe modernster natürlicher Sprachverarbeitung entwickelte OE High Impact-Modell sagt die zukünftige Zitationsleistung einer Studie genauer voraus als der Impact-Faktor einer Zeitschrift allein.
Dies ermöglicht eine frühere Erkennung von klinisch bedeutsamer Forschung und hilft den Lesern, sich auf Artikel zu konzentrieren, die die zukünftige Praxis am ehesten beeinflussen werden.
Adductor Canal Block Compared with Periarticular Bupivacaine Injection for Total Knee Arthroplasty: A Prospective Randomized Trial
J Bone Joint Surg Am. 2018 Jul 5;100(13):1141-1146. doi: 10.2106/JBJS.17.01177163 patients scheduled for total knee arthroplasty were randomized to an analgesic regimen which included either an adductor canal block alone, periarticular infiltration analgesia alone, or combined adductor canal block and periarticular infiltration analgesia. Patients were assessed for pain scores and opioid consumption over the first 3 days postoperatively. For pain score, significant differences were observed between the ACB+PAI group and the ACB alone group, with significantly lower levels in the ACB+PAI group on postoperative days (POD) 1 and 3. For opioid consumption, significant differences were observed for both the ACB+PAI group and PAI alone group compared to the ACB alone group, with significantly reduced opioid consumption on POD2 and 3 in the ACB+PAI group and the PAI alone group.
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